Dodanie a platba

Platba
  • Online platba kartou
  • Payment by bank transfer
  • Pay on delivery – payment in cash
  • Pay on delivery – payment by credit card
DOPRAVY
  • Packeta
  • DPD
Doba dodania:
  • Dodacia lehota je od troch do siedmich dní od dátumu zadania objednávky.
  • Vašu objednávku začneme vybavovať hneď, ako ju náš manažér dostane a overí, že budete riadne informovaní e-mailom o potvrdení objednávky, ako aj o všetkých informáciách o jej sledovaní.
  • Balíky odosielame najneskôr do 24 hodín, rýchlosť doručenia závisí aj od pošty alebo kuriéra.
Náklady na doručenie:
  • Cena tovaru závisí od regiónu, do ktorého má byť doručený.

Pracujeme v Európe a po celom svete

Môžete si objednať doručenie produktov, ktoré potrebujete, do ktoréhokoľvek mesta v Európe alebo vo svete. Vašu objednávku zašleme spoločnosťou Packeta, DPD alebo inou vami zvolenou logistickou spoločnosťou.

Často kladené otázky

Ako získam aplikáciu MAKERZOID APP?

Vyberte si svoju platformu a stiahnite si našu bezplatnú aplikáciu. Naskenujte QR kód alebo kliknite na odkaz nižšie:

Ako si môžem pozrieť školiace videá v APP?

Uistite sa, že produkt, ktorý kupujete, je štandardný alebo prémiový produkt, a potom vyberte príslušný „balík“.

Po registrácii prostredníctvom telefónneho čísla alebo e-mailu kliknite na položku „Kurz“ a potom kliknite na položku „Vymeniť kód“ a vyplňte číslo karty kurzu (dodanej s produktom) a heslo na používanie kurzu.

Prečo nemôžem pripojiť vytvoreného robota k svojmu mobilnému telefónu/tabletu?

Postupujte podľa nižšie uvedených krokov.

  1. Skontrolujte Bluetooth: Uistite sa, že na vašich inteligentných zariadeniach je zapnutá funkcia Bluetooth.
  2. Oprávnenia aplikácie: Skontrolujte, či má aplikácia povolený prístup k polohe a funkcii Bluetooth.
  3. Pripojenie: Priblížte zariadenie k robotovi. Ak sa kontrolka po 10 sekundách zmení z červenej na zelenú, znamená to, že zariadenie je pripojené.
  4. Reštartovanie zariadení: Ak pripojenie stále nefunguje, skúste reštartovať zariadenia, Bluetooth a aplikáciu.
  5. Preinštalovanie aplikácie: Ak problém pretrváva, odinštalujte aplikáciu a znova ju nainštalujte.

Keď všetky tieto kroky stále nefungujú, obráťte sa na náš popredajný servis, ktorý vám pomôže.

Prečo môj robot stále bliká červenými a zelenými svetlami?

To znamená, že batéria je vybitá, radšej ju vymeňte za novú.

Odporúčame vám použiť batériu Duracell, Panasonic, ktorá je po stovkách testov nášho výskumného a vývojového tímu najspoľahlivejšou a najvýkonnejšou batériou na prevádzku nášho robota pri akejkoľvek rýchlosti, ktorú podporuje.

Aká je záruka?

Záručná doba na predávaný tovar je 24 (bežne: dvadsaťštyri) mesiacov, pokiaľ z povahy predávaného tovaru, životnosti a funkčnosti použitého materiálu nevyplýva kratšia lehota. Ak je na predávanom tovare, jeho obale alebo v návode k nemu pripojenom vyznačená lehota na použitie, neskončí záručná doba do konca tejto lehoty.

Odporúčané produkty